Voor een efficiënte verwerking van bestellingen kunt u kosteloos gebruik maken van ons online Kleding Management Systeem (KMS).
Het KMS is ontwikkeld om de bestelprocedure en de registratie van de bestelde en uitgegeven kleding voor onze klanten te vergemakkelijken. In het KMS staan alle benodigde gegevens van alle medewerkers binnen uw organisatie in één oogopslag geregistreerd. Hierdoor kan kleding en schoeisel gemakkelijk en snel besteld worden. Het online bestelsysteem is gekoppeld aan onze interne administratie waardoor een bestelling direct bij ons binnenkomt. Op deze manier wordt het bestel-, productie- en uitleveringsproces versneld.
Per filiaal/afdeling kunnen een of meerdere filiaalinkopers aangemaakt worden, die bestellingen kunnen plaatsen voor medewerkers of voor de voorraad. Ook kunnen er hoofdinkopers worden aangemaakt. Een filiaalinkoper heeft alleen inzicht in zijn eigen filiaal en een hoofdinkoper heeft inzicht in alle filialen. Het is ook mogelijk dat medewerkers zelf (thuis) in kunnen loggen en aan de hand van een persoonlijke budget een bestelling plaatsen.
Ga naar contactStel uw vraag
Heeft u een vraag of opmerking? U kunt ons telefonisch bereiken op 085 0210 876. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van het onderstaande formulier.